נעים מאוד
שירה אביטל, עו"ד ומגשרת

אמא של נבו ויהלי, בעלים של משרד עו"ד וגישור עצמאי המתמחה במקרקעין מאז 2010 – ליווי וייצוג משפטי בעסקאות נדל"ן, תכנון מס מיטבי עם התמחות וניסיון ספציפיים בייעוץ וליווי להשקעות בנדל"ן וצבירת הון מחדש לאחר מצבי פרידה וגירושין.

בנוסף, יזמית המרכז "מתחילים מפרק ב' – משפחה נבנית מחדש" כי ב"אני מאמין שלי" זוגיות ומשפחה זה הלב הפועם של החיים ושל הבתים אשר ביחס אליהם אני מייצגת משפטית מאז 2010.

מניחה שפגשתם אותי ברשת, בכנסים, באירועים והרצאות בכמה כובעים והנה ההזדמנות להכיר יותר: 

בעלת תואר L.L.B במשפטים משנת 2009 ועו"ד פעילה משנת 2010.  מייסדת ובעלת משרד עו"ד המתמחה במקרקעין – ליווי, ייעוץ וייצוג בעסקאות נדל"ן. מרצה בתחום המקרקעין בבתי ספר פרטיים ללימודי נדל"ן בנושאים משפטיים, מיסויים, יזמות והשקעות ופעילה רבות בתחום הנדל"ן והדיור בארץ.

את תחילת דרכי כעו"ד החלתי בשנת 2009 בהתמחות בחטיבת הנדל"ן של משרד עו"ד – תדמור ושות', בו ליוויתי, בין היתר, יזמים, חברות נדל"ן ומארגני קבוצות נדל"ן משם המשכתי בהקמה וניהול של מחלקות "התחדשות עירונית" בחברות יזמיות שונות עד לשנת 2014 אז יצאתי לדרך עצמאית והקמתי את משרדי תוך שאני מביאה לידי ביטוי את הניסיון, ההכרות והידע המקצועי שרכשתי בתחומי הנדל"ן השונים, במיסוי והתחדשות עירונית.

השירותים אותם אני מעניקה:

  • ליווי וייצוג משפטי בעסקאות מכר ורכישה
  • ליווי וייצוג משפטי בעסקאות רכישה מקבלן
  • ייצוג משפטי בעסקאות מתנה
  • ליווי וייצוג משפטי פרטני של בעלי דירות בבתים משותפים לקראת הסכמי התחדשות עירונית
  • ייעוץ משפטי בנושא תכנון מס מיטבי
  • ליווי משקיעים ובפרט יחידים וזוגות, בפרק ב' לאחר פרידה וגירושין, עם הון עצמי מוגבל לביצוע השקעות נדל"ן ליצירת הכנסה נוספת שוטפת ויצירת בטחון כלכלי עתידי

אז מדוע אני?

כי כל מה שתקראו ותשמעו ממני – התנסיתי בזה בעצמי ובמס' ניסיונות. בנוסף:

 ייחודו של משרדי בא לידי ביטוי בשני היבטים:  בהיבט הראשון – בראיית תפקידי כמובילה את כל העסקה, על כל פרטיה, ולא רק כמעניקה שירות משפטי מצומצם אלא כאמור, שירות שכולל ליווי עסקי ומקיף של כלל היבטי העסקה תוך בחינת הכדאיות הכלכלית של כלל ההיבטים הנדל"ניים, המיסויים, המימונים, התכנוניים והאחרים בכל עסקה כאשר הליווי הוא בשיטת "צעד אחר צעד" לעסקאות בטוחות – ללא שיבושים בדרך

בהיבט השני – באופי הענקת השירות כאשר המאפיין הבולט הוא זמינות גבוהה והקשבה מלאה ללקוח ותמלול צרכיו, יצירת מערכת יחסים של אמון מלא שטובת הלקוח היא מעל הכל ורק היא והכל באכפתיות כנה לפני הכל.

אני מאמין

"כעו"ד מקרקעין, כאשר אני מייצגת רוכש או מוכר נכס או דייר בבית משותף, אני מקפידה לשאול את עצמי, איך ומה היה סוג הטיפול שהייתי מצפה לקבל ואיך הייתי רוצה להרגיש בסיום העסקה לו היה מדובר ברכישת או מכירת הבית שלי או בהתקשרות בפרויקט תמ"א 38 או פינוי בינוי, זאת ההרגשה שמנחה אותי בעבודתי מול כל אחד ואחד מהלקוחות שלי וכך אני תמיד יוצאת לדרך מול כל אחד מלקוחותיי לאחר שהבנתי אותם ואת צרכיהם ולאחר שבניתי את הפתרון המשפטי והחוקי הנכון להם. הבנת האינטרסים שלהם המובעים וגם אלה שלא, חשובה לא פחות מהבנת המורכבות והפתרון המשפטי והכל ביושרה, אמונה בדרך, זמינות גבוהה, שיתוף ושקיפות".

 

יש לכם שאלה? כתבו לי: